Здравейте, започвам въпроса си, малко от далече.
Изпълних още една от мечтите си, като се сдобих със 155 1.8 8V. На времето си мечтаех за 33, но така и не си купих, а 155 беше блян. Ама ей на, сега я имам и то на цената на един хладилник, печка или пералня. Съдбата на тази алфа беше да отиде на скрап, но ето, че ще живее нов живот. Взех я от приятел преди 2 години. От тогава седи, даже не бях я и палил. От месец някъде вече се занимавам с нея след работа. Вися в гаража до по нощите, но чувството ме крепи. Запалих я, имах чувството, че мотора ще се разпадне, беше сухо та сухо. Сега работи добре. До сега съм ревизирал- стъпковия мотор, дросела, всмукателен колектор, маншоните му, вариатора, водна помпа, хидравлична помпа, дебитомер. Абе проверявам всичко и наред. Има много живот в нея според мен, просто я съсипах от седенето. Но както казват хората, алфата е страст не разум. Така че си я ровя с ускивка на уста.
Та, на въпроса!
Как сте решили проблема с изгнилите метални тръби по охладителната система. И по-конкретно тръбата която свързва водната помпа с маркуча от радиатора на парното и тялото на термостата и тръбата която върви под охладителния радиатор. Свалих ги, огледах ги- много изгнили бе. Искам да открия решение още сега, да не чакам да цъфнат някъде.
Другият ми въпрос, може да е малко глупав, но!
На арматурното табло ми свети лампата за светлините за мъгла. цъкам копчето от лостчето, но няма ефект. Доди и колата когато не е на контакт, тази лампа просължава да свети, но по слабо. Разкачих кората на багажника и разединих двата куплунга които са за светлините за задна и мъгла и лампата угасва, въпреки че съм разкачил платките с въпросните светлини.
Аааа, ще ми каже ли някой къде е копчето за включване на халогените? Разкачих броните отдавна, така че не съм и пробвал, какво свети и какво не.
Това, може и да ви е полезно. Възстанових маншоните на въздушния колектор(алуминиев), защото бяха напукани. Ще споделя, колко време ще изкарат. Та, маншоните бяха понапукани малко, но нямаха пробив от вътрешната страна. Взех един термошлаун ф50 и го нанизах на маншона- двойно. Малко трудно влиза, но за сметка на това е плътно. Малко с пистолета за горещ въздух и готово. Изглежда красиво, но да видим колко трайно. Има един термощлаух който е ф63 и се свива до ф16, който е ламиниран и доста дебел, около 1мм, може и 1.5мм да е, но ми се видя скъпичък 15лв. метъра. С него според мен ще стане, доста по здраво, но и собикновенния мисля че стана добре.
Много се разплямпах. Ще имам и други въпроси. За сега тези стигат!
п.с. извинявам се за пунктуационните грешки, просто бързам!
Ще кача и снимки!
Поздрави!
Изпълних още една от мечтите си, като се сдобих със 155 1.8 8V. На времето си мечтаех за 33, но така и не си купих, а 155 беше блян. Ама ей на, сега я имам и то на цената на един хладилник, печка или пералня. Съдбата на тази алфа беше да отиде на скрап, но ето, че ще живее нов живот. Взех я от приятел преди 2 години. От тогава седи, даже не бях я и палил. От месец някъде вече се занимавам с нея след работа. Вися в гаража до по нощите, но чувството ме крепи. Запалих я, имах чувството, че мотора ще се разпадне, беше сухо та сухо. Сега работи добре. До сега съм ревизирал- стъпковия мотор, дросела, всмукателен колектор, маншоните му, вариатора, водна помпа, хидравлична помпа, дебитомер. Абе проверявам всичко и наред. Има много живот в нея според мен, просто я съсипах от седенето. Но както казват хората, алфата е страст не разум. Така че си я ровя с ускивка на уста.
Та, на въпроса!
Как сте решили проблема с изгнилите метални тръби по охладителната система. И по-конкретно тръбата която свързва водната помпа с маркуча от радиатора на парното и тялото на термостата и тръбата която върви под охладителния радиатор. Свалих ги, огледах ги- много изгнили бе. Искам да открия решение още сега, да не чакам да цъфнат някъде.
Другият ми въпрос, може да е малко глупав, но!
На арматурното табло ми свети лампата за светлините за мъгла. цъкам копчето от лостчето, но няма ефект. Доди и колата когато не е на контакт, тази лампа просължава да свети, но по слабо. Разкачих кората на багажника и разединих двата куплунга които са за светлините за задна и мъгла и лампата угасва, въпреки че съм разкачил платките с въпросните светлини.
Аааа, ще ми каже ли някой къде е копчето за включване на халогените? Разкачих броните отдавна, така че не съм и пробвал, какво свети и какво не.
Това, може и да ви е полезно. Възстанових маншоните на въздушния колектор(алуминиев), защото бяха напукани. Ще споделя, колко време ще изкарат. Та, маншоните бяха понапукани малко, но нямаха пробив от вътрешната страна. Взех един термошлаун ф50 и го нанизах на маншона- двойно. Малко трудно влиза, но за сметка на това е плътно. Малко с пистолета за горещ въздух и готово. Изглежда красиво, но да видим колко трайно. Има един термощлаух който е ф63 и се свива до ф16, който е ламиниран и доста дебел, около 1мм, може и 1.5мм да е, но ми се видя скъпичък 15лв. метъра. С него според мен ще стане, доста по здраво, но и собикновенния мисля че стана добре.
Много се разплямпах. Ще имам и други въпроси. За сега тези стигат!
п.с. извинявам се за пунктуационните грешки, просто бързам!
Ще кача и снимки!
Поздрави!
Comment